zondag 24 december 2017

Mooie filmpjes over (advent en) kerst

Dinsdag hopen we met ons gezin het kerstfeest te vieren. In de voorbereiding kwam ik deze filmpjes tegen. Ik wil ze jullie niet onthouden. Veel filmpjes zijn geromantiseerd, of kloppen niet met de Bijbelse waarheid. Deze zijn, voor zover ik weet, Bijbelgetrouw. Het is wel in het Engels, maar de beelden spreken voor zich. Je zou ook het geluid uit kunnen zetten en er zelf bij voorlezen of vertellen. 








Klik hier voor een afspeellijst van deze video's, dan kun je ze achter elkaar bekijken.

Gezegende en vreugdevolle dagen gewenst!

3 reacties:

  1. Beste Carolien, onlangs zag ik jou en je gezin op tv. Wat bijzonder moedig om Nederland mee te laten kijken in jullie huis! Ik zie veel dingen die wij hetzelfde doen en het bemoedigt me om te zien dat er meerdere ouders op deze wijze opvoeden. Soms kan ik me er zo eenzaam in voelen. Zelfs op de school met de Bijbel van onze kinderen een in de kerk vind ik maar weinig herkenning.
    Ik ga er vanuit dat je inmiddels bevallen bent en ik ben erg benieuwd naar jullie gezinsuitbreiding : )
    Ik wil jou en je gezin zegen toewensen.
    Hartelijke groet Yvonne
    Ben je trouwens gestopt met bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yvonne, bedankt voor je reactie! Wat grappig dat je ons 'tegen kwam'. En ik vind het heel fijn om te lezen dat het je bemoedigd heeft. Ik vind het wel jammer dat er in de uitzendingen zo weinig te zien is geweest van ons christen zijn. Dat was uiteindelijk de reden voor ons om mee te doen met het programma.

      Inmiddels is onze dochter alweer 2 maanden. We zijn erg blij met ons meisje!

      De bijbelfeesten staan op een lager pitje momenteel. Af en toe doen we wel iets, maar de ideetjes haal ik dan van andere blogs. Vandaar dat het bloggen nu even stil ligt. Misschien later weer.

      Jij ook Gods zegen gewenst! En sterkte in je 'eenzame' momenten. Gods weg is de beste!

      Groetjes Carolien

      Verwijderen
  2. Wat leuk om nu een dochter erbij te hebben Carolien! Geniet maar fijn van jullie gezin.
    Hartelijke groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen